Više od 100 miliona ljudi videlo je mogućnosti Mirriad softvera.
Britanska kompanija Mirriad pronašla je način da implementira reklame u filmove i TV serije, uključuju klasike iz polovine prošlog veka!
Program koristi veštačku inteligenciju (AI) za analizu sadržaja i određivanje pozicija gde bi mogla da ubaci reklamu, a da ne remeti čitavu scenu.
Nesvakidašnji projekat prvi put je predstavljen tokom tech sajma CES u Las Vegasu.
Premijera u KiniZamislite da na Netflixu gledate crno-beli vestern, a u pozadini stoji Playstation 5 bilbord, ili “Prohujalo s vihorom” sa reklamom za Koka-Kolu!
Savremeni oglasi i proizvodi s lakoćom se ubacuju u postojeće naslove, prenosi Metro.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Dokaz za to je kinesko tržište, gde je više od 100 miliona ljudi imalo priliku da vidi mogućnosti softvera, putem striming-platforme Tencent Video.