AKTUELNO

Ovo sigurno niste znali!

Logo modne marke odnosno bredna je nešto što odeću koju nosite čini prepoznatljivom, a nažalost u današnje, moderno vreme, postao je i statusni simbol.

Međutim, interesantno je da se logo brenda uvek nalazi na levoj strani odeće, a izuzetak su one velike oznake preko celog odevnog komada.

Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci da je na tom mestu, logo brenda najupečatljiviji.

Foto: Pixabay.com

Studije pokazuju da kada se rukujemo sa nekim, prvo gledamo u njegovu levu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni deo grudi.

Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se takođe nosili na levoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.

Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvek nalaze u gornjem levom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa leva na desno, piše tuzlanski.ba.

Prema studiji Nelsen Norman Grupe zaključeno je da se korisnici više sećaju marki kada se logotipi stavljaju na levu nego na desnu stranu.

#Garderoba

#Logo

#Marka