AKTUELNO

U Niš se u poslednje vreme slilo najmanje 150 miliona evra investicija, otvoreno je oko 10.000 novih radnih mesta, a nove fabrike su, prema rečima menadžera "Tami rizorta", Davida Stanojevića, pozitivno uticale i na rad niških ugostitelja, odnosno hotelijera.

"Svaka veća investicija u gradu donosi bolje prihode, da ne kažem bolje poslovanje hotelima, jer se više koriste naše usluge. Svaka od tih novih fabrika koja je otvorena uvek ima propratni kongresni deo. Mi to sa našim kapacitetima možemo da podržimo", kaže Stanojević za Tanjug.

On kaže da se u prethodnih tri do pet godina povećao broj gostiju za četiri do pet odsto u tom hotelu, a da je prosečna godišnja popunjenost kapaciteta 35 odsto.

- Niš je poznat kao gostoprimljiv grad, tako da se trudimo da bude što više ugostitelja, na zadovoljstvo svih - dodao je Stanojević. Broj gostiju se, kaže, povećao i zbog blizine aerodroma "Konstantin Veliki", zbog čega, dodaje, dolazi veliki broj turista iz inostranstva.

Inače, Niš je u periodu od januara do juna 2018. godine imao rast turista od 16 odsto, a većina su stranci, pokazuju raniji podaci Turističke organizacije Niš.

Prema njihovoj analizi, prosečan turista koji dolazu u taj grad na jugu, je muškarac između 25 i 34 godine, a Nišu daju visoke ocene za smeštaj, cenu i uslugu.

Za prethodne četiri godine broj turista je porastao za 70 odsto, a u gradsku kasu se od turizma slilo 1,7 milijardi dinara prošle godine.

Niš je postao treća destinacija u Srbiji, posle Beograda i Novog Sada, popularna za takozvani “city turizam”, a najomiljenije lokacije turistima u Nišu su logor Crveni krst, Tvrđava i Kazandžijsko sokače.

#Fabrika

#Niš

'