Ovaj snimak uznemirio je Nišlije i podsetio ih na stravičnu nesreću od crnog, 21. decembra prošle godine.
Spuštene obe rampe na pružnom prelazu puta koji vodi prema Prvoj Kutini nadomak Niša, nije sprečila vozača "Niš-ekspresa" da u sredu, oko 13:30, autobusom punim putnika, pređe prugu. Pre autobusa, isto su, nažalost, učinili i vozači brojnih automobila.
Rampa je, kako kažu svedoci, bila dugo spuštena, pa su se neki vozači unervozili i rešili da rizikuju - nisu hteli da čekaju, pa su prolazili.
Ovakvo ponašanje vozača automobila i autobusa koji zaobilaze spuštene rampe na železničkom pružnom prelazu ka Prvoj Kutini nadomak Niša, ovog puta za posledicu nije imalo smrtni ishod.
U periodu od 2006. do 2017. godine u nezgodama koje su se dogodile na prelazima sa pasivnom i aktivnom zaštitom, poginulo je 107 osoba, pokazuje analiza Agencije za bezbednost saobraćaja. U 94 odsto slučajeva odgovornost za nezgode bila je na strani učesnika drumskog saobraćaja, a u šest odsto na strani Železnice.
Agencija za bezbednost saobraćaja je u prethodnom periodu sprovela niz kampanja sa ciljem podizanja svesti učesnika u saobraćaju o bezbednom prelazu pružnih prelaza.
Najveći broj, 25 odsto učesnika u saobraćajnim nezgodama, starosti je od 50 do 60 godina.
Svaki put kada pokušate da se privučete između rampi, trebalo bi da znate da je zaustavni put voza između 700 i 1.000 metara, što praktično znači da, i ako vas mašinovođa uoči, on nema vremena da zaustavi kompoziciju pre nego što naleti na vaš automobil.
Grad Beograd je prethodnih godina realizacijom konkretnih preventivno-promotivnih aktivnosti i tehničkim merama uticao na podizanje nivoa bezbednosti na prelazima puta preko pruge.