Guglove platforme, među kojima su Jutjub, Snepčet, ali i pristup mejlu, korisnicima već oko dva sata zadaju probleme, a, prema informacijama, najveće poteškoće detektovane su na teritoriji SAD.
Uprkos tome, otežano korišćenje je i u nekim delovima Evrope, među kojima je i Srbija.
- U istočnom delu SAD imamo visok nivo zagušenja mreže koji utiče na više servisa u Gugl Klaudu, GSuitu i Jutjubu. Korisnici mogu da iskuse spor performans i povremene greške. Verujemo da smo utvrdili usled čega je nastao problem i očekujemo da će servisi uskoro raditi normalno - navedeno je u saopštenju Gugla.
Korisnici su prijavili probleme sa pristupom Gugl servisnim platformama, ali i opciji pretraživanja interneta, a prema jednoj od njih, namenjenoj za proveru podataka naloga, veći deo usluga koje nudi ta kompanija je bilo oboreno. Situacija se relativno skoro dodatno pogoršala, toliko da su u jednom trenutku ljudima na raspolaganju bili samo Gugl plus i Gugl Klaud pretraga.
Ista servisna platforma prikazuje da je problem nekako povezan upravo sa Gugl Klaudom, a prva detekcija poteškoća registrovana je oko 15.25 časova, odnosno 21.25 sati po srednjeevropskom vremenu. Nešto kasnije je utvrđeno da je problem većih razmera nego što se isprva mislilo.
Kako javlja "Raša tudej", prijava poteškoća i sa drugim aplikacijama koje ne pripadaju Guglu se slaže sa pretpostavkom da je problem povezan sa Gugl Klaudom jer on pokreće programe koje nisu Guglove veb usluge.
Gugl glavna tema
Od kako su se prve poteškoće pojavile, korisnici društvenih mreža pokušavali su putem njih da otkriju šta se događa, a nakon što se pojavilo više informacija o situaciji, komunikacija je otišla u sasvim drugom smeru.
Znatiželja i zabrinutost pojedinih, najviše onih kojima je zbog posla bilo od velikog značaja da budu povezani na Gugl servisima, ustupila je mesto mnoštvu šala, među kojima je nekako najčešća bila da se "padom Gugla" bliži kraj interneta. U mnoštvu objava po brojnosti su se izdvojile i one koje na komičan način predstavljaju situaciju koja je zavladala među zaposlenima po spoznaji da su im servisi oboreni.