Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, kao i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.
Foto: TV Pink Printscreen
Foto: TV Pink Printscreen
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Izbor potrčka – 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma
Foto: Pink.rs/Jelena Simonović/Pink.rs
Elita 8: Pretres nedelje sa Milanom – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 26 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Premijera – 14 odsto ženskog auditorijuma
Foto: TvPink
Ekskluzivno – 14 odsto ženskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Foto: TV Pink Printscreen
Pinkove sportske vesti – 16 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Foto: TV Pink Printscreen
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!