Televizija Pink je tokom petka i subote bila najgledanija televizija u Srbiji, dok je u nedelju bila najgledanija komercijlna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije bila gledanija u totalu.... među ženskom publikom..... među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina....
među gledaocima sa teritorije Beograda.... i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, dok je od komercijalnih televizija bila gledanija među gledaocima starosti od 18 do 49 godina..... kao i među urbanom populacijom.
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Milionski auditorijum pratio je izbornu noć na našoj televiziji. Sa više od 1.300.000 gledalaca, emisija Izbori 2024: Izborna noć bila je druga najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Nacionalni dnevnik – 16 odsto televizijskog auditorijuma
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Jutarnje izdanje Beogradskih vesti – 20 odsto televizijskog auditorijuma
Večernje izdanje Beogradskih vesti – 15 odsto televizijskog auditorijuma
Novo jutro – 17 odsto televizijskog auditorijuma
Novo vikend jutro je sa blizu 1.000.000 gledalaca bilo 4. najgledanija emisija u danu na svim televizijama i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Pitanja novinara – 26 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 36 odsto ženskog auditorijuma
Nominacije – 26 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 37 odsto ženskog auditorijuma
Izbacivanje – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 21 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 15 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 19 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Zvezde Granda: Specijal
Autorska emisija Sanje Marinković Magazin In – 16 odsto ženskog auditorijuma
Najgledanije muzičko takmičenje Zvezde Granda pratilo je 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 27 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 1.300.000 gledalaca, Zvezde Granda bile su ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Najgledanija emisija o poznatima Premijera: Vikend specijal – više od 1.000.000 gledalaca
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serija Oteta, Fatalna ljubav i Osveta
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!