AKTUELNO

Vikend je u znaku televizije Pink, koja je tokom sva tri dana vikenda ubedljivo najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore zvanični podaci agencije Nilsen.

Pored ukupnog broja gledalaca, naša televizija gledanija je u posebnim grupama gledalaca,među kojima se najviše ističe publika iz prestonice, urbanih sredina, starosti od 18 do 49 godina, dok je Pink u kategoriji gledalaca ženske publike gledaniji od Javnog servisa Srbije.

Foto: TV Pink Printscreen

Gotovo svakog dana 22 odsto auditorijuma je uz Pinkovu seriju „Crveni mesec“ koja je ubedljivo najgledaniji serijski program svih komercijalnih emitera sa auditorijumom od 1.200.000 gledalaca.

Foto: TV Pink Printscreen

Drugi dan vikenda rezervisan je za još jednu seriju domaće produkcije „Preživeti Beograd“, dok u zvaničnim istraživanjima gledanosti visoku poziciju tokom sva tri dana vikenda zauzimaju serije inostrane produkcije: „Nemoguća Ljubav“ i “Elif”.

Foto: TV Pink Printscreen

Liderska pozicija,sada već tradicionalno je za naš informativni program. Centralna informativna emisija „Nacionalni dnevnik“ ubedljivo je najgledanija informativna emsiija svih komercijalnih emitera, koja je naš dnevnik daleko iza sebe ostavio konkurentske formate.  Nedelja veče rezervisana je za „Kontraviziju Lava Pajkića“, kao i za politički talk show „Hit tvit“.

Foto: TV Pink Printscreen

Formati naše zabavne redakcije tradicionanlno su u samom vrhu gledanosti: „Magazin IN“, „Premijera vikend specijal“, dok je vikend u znaku rijalitija „Zadruga“. Verna pinkova publika pratila je direktna uključenja ali i „Zadruga-Nominacije“.

Hvala Vam na ukazanom poverenju. Ostanite uz vaš Pink.

#Gledanost

'