Televizija Pink počinje još jednu uspešnu nedelju kao ubedljivo najgledaniji komercijalni emiter u Srbiji, sa procentualno malom razlikom u donosu na Javni servis Srbije, govore zvanični podaci agencije Nilsen.
Pored ukupnog broja gledalaca, naša televizija gledanija je u posebnim grupama gledalaca, pa je tako u odnosu na Javni servis Srbije, Pink gledaniji u grupama gledalaca urbane i ženske publike, dok je u odnosu na preostale komercijalne emitere Pink ubedljivo gledaniji i u svim ostalim grupama gledalaca.
Najgledaniji serijski program komercijalnih emitera je Pinkova serija "Crveni mesec" koju je pratilo 1.100.000 gledalaca.
Među njagledanijim formatima, našle su se i serije inostrane produkcije: "Elif", "Njena sudbina", "Dženetine suze" i "Ljubav iz osvete".
Tradicionalno, Pinkovim vestima se veruje, pa je tako centralna informativna emisija "Nacionalni dnevnik" sa auditorijumom od 1.000.000 gledalaca najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera, koja se našla među šest najgledanijih emisija u danu.
Slede i formati "24časa sa Dušicom", ali i "Novo jutro" koje je dvostruko gledanije od sličnih sadržaja ostalih komercijalnih emitera.
Na zvaničnoj top listi, nove uspehe beleži i naš rijaliti "Zadruga". Verna pinkova publika dan je završila uz "Izbor potrčka", dok su na zvaničnoj top listi u vrhu i ostala direktna uključenja u Zadrugu.