AKTUELNO

Jedan australijski par morao je da plati više od 3.000 dolara da bi se ukrcao na let za Veliku Britaniju zbog neslaganja imena na jednoj od njihovih karata.

Australijski Najn netvrok javio je da su Fil i Kejt iz Brizbejna, čija prezimena nisu saopštena, kupili dve povratne karte za London za 4.800 australijskih dolara, odnosno oko 3.200 dolara.

Kupili su letove internet stranici za putovanja pod nazivom StudentUniverse.

Par je rezervisao let iz Brizbejna za Melburn sa Virdžin Australijom, a zatim za London preko Dohe na Katar ervejz, izvestio je "A Current Affair".

Ali na šalteru za prijavu u Brizbejnu, par je obavešten o problemu sa jednom od njihovih karata.

Fil je rezervisao kartu svoje žene pod „Kejt“, ali ime na njenom pasošu je „Ketrin“.

„To je bila administrativna greška — mislim da sam se oženio Kejt u crkvi, a ne Ketrin“, rekao je Fil.

U izveštaju se navodi da je Virdžin savetovao par da mogu da unesu malu promenu na internetu za rezervacije uz malu administrativnu taksu.

Ali StudentUniverse im je rekao da će morati da otkažu Kejtinu avio kartu, uz samo delimičan povraćaj novca, i da kupe novu kartu pod „Katherine“, izvestio je Nine.

Navodno karta ih je koštala 4.700 AU$ ili 3.141 dolar.

"Nisu imali vremena - to je bilo njihovo rezonovanje - da izdaju promenu imena na karti. Ali imali su vremena da nam prodaju novu kartu", rekao je Fil.

Kejt je dodala: „Molila sam ih telefonom: 'Molim vas, ne možete to da uradite. To je sav naš novac za praznike nestao u trenu.

Fil je za „A Current Affair” rekao da se oseća iskorišćenim: „Upravo su iskoristili celu situaciju, posebno vrhunac sezone putovanja, a vreme je bilo od suštinskog značaja.

Predstavnik StudentUniverse-a rekao je za Business Insider u izjavi da je potrebno da se pridržavaju pravila o promeni i otkazivanju koje su postavile avio-kompanije.

„U ovom slučaju, promene imena nisu bile dozvoljene, što znači da je jedina opcija bila da otkažemo i ponovo rezervišemo kartu. Pošto nas je klijent obavestio o njihovoj grešci tek u roku od 3 sata od polaska leta, to je dovelo do daljih troškova avio-kompanije što se moglo izbeći ranijim delovanjem“, rekao je predstavnik.

Autor: