Prošle godine prodaja albuma u SAD pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pesama pala je za 28,8 odsto, pokazuju najnoviji podaci firme Bužangle, koja prati potrošnju muzike u Americi.
U međuvremenu, muzički strimovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto. Od ukupne muzike koju su Amerikanci slušali prošle godine, 77 posto bilo je putem usluga striminga muzike poput Spotifaja i Epla, dok je 17,3 odsto od toga bilo kroz prodaju albuma i 5,7 posto kroz prodaju singlova, prenela je Hina.
Prošle godine, kompanija za kupovinu preko Interneta, Best Buy, je odlučila da prestane da prodaje CD-ove, a ta je promena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome da li uopšte treba albume objavljivati u fizičkom obliku.
- Stvari su jasne, kupovina muzike sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao i striming muzike - piše Rolling Stone.
#SAD