Milionski auditorijum iz dana u dan prati sve što se dešava u najgledanijem rijalitiju ikada na ovim prostorima!
Druga sezona rijalitija "Zadruga" počela je 6. septembra 2018. godine, kada se u velelepni grad nadomak Beograda, koji je izgrađen za potrebe ovog projekta, uselilo preko 40 poznatih ličnosti koje su započele svoj život pred milionskim auditorijumom.
Za skoro devet meseci emitovanja imali smo prilike da gledamo svađe, raskide, nove ljubavi, lude žurke, borbe i uživanje naših zadrugara, a zajedno sa njima i vama oborili smo sve rekorde gledanosti.
U prilog tome govori i činjenica da je novi Jutjub kanal Zadruge, od početka ove druge sezone, imao milijardu i po pregleda, odgledano je četiri milijarde i 300 miliona minuta videa, ostavljeno dva miliona i 690 hiljada komentara, a videi su šerovani dva miliona puta. Trenutno stanje pretplatnika na kanalu je 635.400.
Videi na zvaničnom Jutjub kanalu Zadruge najgledaniji su u Srbiji, zatim u Bosni i Hercegovini, a ništa manje se gledaju i u Nemačkoj, Hrvatskoj i Austriji. Video klipove podjednako gledaju žene i muškarci, a prosečna starosna dob gledalaca je između 24 i 35 godina.
Kada govorimo o Instagram nalogu najgledanijeg rijaliti programa kod nas, on trenutno ima 160 hiljada pratilaca, a rič mu na nedeljnom nivou dostiže i do pet miliona, dok broj impresija na nedeljnom nivou ide i do neverovatnih 100 miliona.
Kompanija Google je objavila rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih termina u 2018. godini, nudeći jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji. Pojam "Zadruga" bio je najpretraživaniji.
Rijaliti "Zadruga" je jedan od najgledanijih formata televizije Pink, ali i svih ostalih emitera ikada. Za to su zaslužni upravo naši gledaoci kojima se zahvaljujemo na poverenju i obećavamo da ćemo i dalje davati sve od sebe da to isto poverenje opravdamo.
Autor: N. Vujčić