Ekipa Mercedes predstavila je danas novi bolid W10 za novu sezonu s ciljem da se održi dugogodišnja dominacija u Formuli 1.
Neporažen u borbi za titulu otkako je počela nova turbo hibridna era u Formuli 1, Mercedes novu godinu počinje s ciljem da postane prvi tim u istoriji Formule 1 koji je osvojio šest uzastopnih titula u konkurenciji vozača i konstruktora.
Vozač Valteri Botas isprobao je danas novi bolid na stazi u Silverstonu.
Aktuelni svetski šampion Luis Hamilton pokušaće da postane drugi vozač u istoriji Formule 1 sa šest titula.
- Prošla godina je bila sjajna, ali mislim da će 2019. biti još bolja. Želim da ostvarim više, želim da nastavim. Pun sam energije i spreman sam za napad. Osetio sam uzbudjenje otkako sam video kako nastaje ovaj bolid - rekao je Hamilton, preneli su britanski mediji.
Hamilton i Botas će treću sezonu voziti za Mekleren, a Fincu ističe ugovor na kraju sezone. On želi da bude bolji nego što je bio prošle sezone, u kojoj nije nijednom pobedio.
- Idem na sve ove godine. Bilo je kritika u jednom delu prošle godine, ali to je za mene bila pozitivna stvar, pošto me je dodatno motivisala - rekao je Botas.
Hamilton je prošle godine pobedio u 11 trka.
- Moramo da krenemo iz počtka, moramo ponovo da se dokazujemo. Uopšte ne mislimo da imamo pravo da budemo na vrhu. U stvari, uz promenu pravila ove sezone, svaka ekipa može da se bori za titulu i sve njih vidimo kao potencijalne pretnje - rekao je direktor Mercedesa Toto Volf.
Hamilton, koji je osvojio četiri titule u poslednjih pet sezona, tokom zime pauzirao ;je od Formule 1.
- Luis je putovao. Kada smo se sreli posle pauze, bio je svež, izuzetno je 'gladan' i želi ponovo da se trka - naveo je Volf.
On je podržao i Botasa.
- Uspeo je da se resetuje posle sezone koja u pojedinim trenucima za njega nije bila laka. Valteri zna da uživa punu podršku ekipe da uspe i uzbudjen je što se vratio u bolid i pokaže kritičarima šta može. Zaista se radujem jakom takmičenju medju njima, da se trkaju jedan protiv drugog i da se žestoko bore protiv naših rivala - naveo je Volf.
Mercedes je počeo da radi na ovogodišnjem bolidu krajem 2017. godine. Medju promenama su novi motor i aerodinamika, zbog novih pravila, za koje je tehnički direktor Džejms Alison rekao da su i "prilika i pretnja".
- Naporno smo radili na vešanju i aerodinamičkim karakteristikama kako bismo isporučili vozilo koje će biti dobro prema svojim gumama - naveo je on.
Rezervni vozač Mercedesa ove godine je Esteban Okon.
Nova sezona u šampionatu Formule 1 počinje 17. marta u Australiji.