AKTUELNO

Brend BIOTA intima postao je novi član portfolija kompanije Hemofarm. Ova akvizicija predstavlja još jedan korak u obogaćivanju Hemofarmove ponude za žensko zdravlje, a sve u skladu sa svrhom kompanije da bude pouzdan partner u brizi za zdravlje ljudi.

Generalni direktor Hemofarma Ronald Zeliger istakao je da „akvizicija brenda BIOTA intima predstavlja značajan korak u strategiji kompanije i stvara nove mogućnosti.“

Foto: Promo/Hemofarm

„Naša misija je da pružimo najbolju moguću podršku zdravlju svih žena. Sa BIOTA intima brendom, osim što obogaćujemo naš portfolio, takođe odgovaramo na specifične potrebe žene u različitim fazama života“, izjavio je Ronald Zeliger.

Uz novu akviziciju, Hemofarm će još efikasnije pružiti unapređenu podršku u očuvanju zdravlja žena.

Foto: Promo/Hemofarm

„Uvođenjem brenda BIOTA intima u našu ponudu, dodatno jačamo našu posvećenost zdravlju žena. Ovi proizvodi nude sveobuhvatnu podršku od ravnoteže mikrobiote do specifične brige o urinarnom i vaginalnom zdravlju“, izjavila je Ivana Bojbaša, direktorka marketinga za CHC/OTC u kompaniji Hemofarm.

Brend BIOTA Intima obuhvata proizvode kao što su kapsule (15 i 30 kapsula), gel (100 ml) i krem (50 ml), koji su pažljivo osmišljeni da zadovolje specifične potrebe žena svih uzrasta, koje sve veću pažnju posvećuju svom intimnom zdravlju.

Foto: Promo/Hemofarm

Uvođenjem BIOTA intima brenda, kompanija Hemofarm takođe nastavlja da proširuje svoj ginekološki portfolio koji uključuje brendove poput Femmabiotic, Ferona, Miocystinn i Finderm Forte.