Evo šta je pokazalo istraživanje.
Dama u crvenom će uvek biti primećena - kako god da se oseća, koliko god da je nezadovoljna frizurom i šminkom, bez obzira na želju ili potrebu da skrene pažnju na sebe - do tog zaključka je došao tim naučnika sa Univerziteta u Ročesteru, koji je sproveo anketu među pripadnicima jačeg pola, odnosno o tome kako reaguju na devojke u prolazu.
Ispitanici nisu krili da bi za osvajanje devojaka u crvenom bili spremni da se više potrude i izdvoje veću sumu novca.
Studija u kojoj su devojkama na svake dve nedelje na profilnoj slici u Fotošopu menjali boju majice pokazala je da je najveće interesovanje za njih vladalo kada su bile u crvenoj nijansi. Iste dame su im izgledale potpuno drugačije u toj boji, nego u nekoj drugoj.
Stručnjaci su zaključili da je to zato što smo kulturološki i istorijski naučeni da ovu boju povezujemo sa strašću, ljubavlju i požudom.
#boja
#Žena