AKTUELNO

Kratkim filmom, koji je emitovan juče uživo iz Milana, kreativni direktor Diesela Glenn Martens predstavio je svoju prvu runway kolekciju za kultni italijanski denim brend.

Dieselova kolekcija za proleće/leto 2022. prikazana je u sedmominutnom modnom i vizuelnom remek delu, kreiranom u saradnji sa umetnikom i režiserom Frankom Lebonom.

Foto: Promo

Foto: Promo

Film prikazuje četiri segmenta Dieselovog novog, hrabrog sveta viđenog kroz Martnesovu kreativnu prizmu. Mešajući granicu između stvarnosti i snova, priča prikazuje Martensov fokus na denim, žensku i mušku kolekciju i naglašava savremenu interpretaciju odvažne i ironične istorije brenda.

Foto: Promo

Dieselovo nasleđe je vidljivo u seriji denim komada sa istaknutim logotipom, kao i blejzerima, majicama i pantalonama sa laserskim printom. Ključni komadi kolekcije uključuju denim pantalone sa ušivenim kaubojskim čizmama ili čizmicama sa špicom. Atraktivni kombinezoni i bomber jakne napravljeni su od zaliha denima iz prošlih sezona, uz nove krojeve i boje koje im daju moderni vajb.

Foto: Promo

Foto: Promo

Zajedno sa kolekcijom za proleće/leto 2022. godine predstavljen je i DIESEL LIBRARY. U pitanju su održivi genderless komadi kao što su farmerice, košulje, majice, suknje, šortsevi, koji će činiti osnovu svake sezonske kolekcije.

Foto: Promo

DIESEL LIBRABRY oslikava novu održivu misiju kompanije da stvara odeću koju možete kupiti ređe i nositi duže. Na taj način Martens jača poziciju brenda kao moćnog igrača koji definiše kulturu, naglašavajući stav da nijedan materijal nema veći kulturni značaj od denima.

Foto: Promo

#Diesel