Mehaničar firme "Banbus" I. R. sa čijeg autobusa je u ponedeljak otpao točak i usmrtio sugrađanku Verku J.(69) juče je saslušan u Prvom osnovnom javnom tužilaštu u prisustvu branioca, gde je predložen pritvor zbog opasnosti da će ponoviti delo, jer obavlja posao pregleda svih vozila u ovoj firmi.
On je priveden zbog osnova sumnje da je počinio krivično delo teška dela protiv bezbednosti saobraćaja. Za ovo je zaprećena kazna od jedne do osam godina zatvora.
Šef saobraćaja u "Banbusu" Veljko Kovačević ističe za "Novosti" da se vozaču guma oštetila zbog rupa na Starom savskom mostu i spletom neverovatnih okolnosti ubila ženu kod Karađorđevog parka.
Ćerka tragično nastradale sugrađanke juče se oglasila na društvenim mrežama, gde je istakla da je na objavljenom snimku upravo njena majka.
„Danas je važno da mi razumemo…“
- Ova žena sa snimka koju reanimiraju je nažalost moja pokojna majka, koja je u Klinički išla po rezultate i u tom istom završila život - napisala je ona ispod video-zapisa.
Prema informacijama, zadnji levi točak autobusa na liniji 78 otkačio se u blizini stanice Karađorđev park, kotrljao tridesetak metara i udario u dve žene, a Verka J. ostala je prikovana za ogradu Infektivne klinike. Lekari iz ove ustanove odmah su potrčali da pomognu ali do dolaska Hitne pomoći nesrećna žena je bila bez svesti i pulsa. Tragično nastradala žena u nesreći je zadobila ozbiljne povrede glave i u teškom stanju dovezena je u Urgentni centar, gde je obavljena operacija. Ipak, borba lekara da je spasu se završila neuspešno, preminula u utorak oko podne.
Prema nezvaničnim navodima iz policije, vozač je uradio alkotest, koji je bio negativan.
- Tragedija je strašna, žao je svima zbog onoga što se dogodilo, zvali smo i ženu koja je povređena, razumemo bol porodice preminule - govori Kovačević za naš list. - Problem su bile udarne rupe na Starom savskom mostu, pošto se vozač u telefonskom pozivu požalio da je osetio nešto u gumama. Ipak, nešto kasnije je javio da je sve u redu. Nažalost, svega dvadesetak minuta kasnije došlo je do tragedije. Veštak je takođe video da je guma bila deformisana.
Kako Kovačević tvrdi, mehaničari i ostalo tehničko osoblje u ovom preduzeću rade u tri smene, kako bi se ispoštovali svi standardi.
- Vozilo sa kog je otpao točak je 2016. godište, a po ugovoru sa Gradom, koji je potpisan pre osam godina, autobusi ne smeju da budu stariji od decenije. Svakog dana u saobraćaj prestoničkim ulicama pustimo oko 60 vozila na nekoliko linija. Trenutno imamo 40 vozača iz inostranstva i 80 šofera iz Srbije.
Autor: