Da li je analizom Veljkove krvi otkrivena STRAVIČNU istina?
Momčilo Zlatković iz Velike Plane, otac dvadesetdevetogodišnje Irene, koja je 15. jula ove godine poginula u saobraćajnoj nesreći na crnogorskom primorju sumnja da je sudski veštak mg Ljubomir Odalović, diplomirani inženjer saobraćaja, kojeg je angažovalo Osnovno državno tužilaštvo Kotor, u svom izveštaju lažirao okolnosti pod kojima se nesreća dogodila.
Irena Zlatković poginula je zajedno sa svojim mladićem Veljkom Radisavljevićem iz Velike Plane, kada se motor, kojim je on upravljao, sudario sa golfom, koji je u vozio Mileta Šutović iz Mojkovca.
Sudski veštak je zaključio da je udes skrivio Radisavljević i da je do njega došlo kada je motor, koji se kretao brzinom "ne manjom od 55 kilometara na sat" većim delom, prešao na suprotnu kolovoznu traku i udario u levi prednji kraj automobila, koji se u trenutku konteksta kretao brzinom "maksimalno 10 km na sat", a čiji je vozač "preduzimao radnju kočenja i izmicanja udesno, izašavši prednjim točkom van kolovoza“. Po nalazima veštaka, do kontakta je došlo kada se motocikl "nalazio u fazi padanja", nakon čega su mladić i devojka „telima udarili u automobil i pod dejstvom sila inercije potisnuti visoko u vazduh, nakon čega padaju na asfaltnu podlogu, neposredno pored vozila."
U izveštaju se takođe navode rezultati obdukcije da je u krvi Šutovića utvrđeno prisustvo 0,81 odsto alkohola, a da je kod vozača motora utvrđeno prisustvo više psihoaktivnih supstanci.
Zlatković je ubeđen da je veštak u svom izveštaju i skicama udesa pomerio mesto nesreće za desetak metara, "taman toliko koliko je bilo dovoljno da Šutovića amnestira od bilo kakve odgovornosti".
- U izveštaju stoji da na asfaltu postoje dva traga guma od motora, što bi trebali biti tragovi kočenja. Sporno je što piše da su Irena i Veljko pali na mestu sudara, a ovi tragovi guma motora se nalaze deset metara posle mesta sudara, u pravcu kretanja motora. Ako je bilo kočenja valjda ga je bilo pre udesa – pita Zlatković.
Kao presudni razlog za sumnju da je veštak pomerio mesto udesa Zlatković navodi teške povrede i brojne prelome koji su utvrđeni kod stradalih a koji, po njegovom mišljenju, nisu mogle nastati od prostog pada tela na asfalt.
-Iz izveštaja veštaka proizilazi da tela nisu letela napred, što bi s obzirom na silu inerciju bilo normalno, nego pravo uvis i pala pored auta. Ako poverujemo u tu mogućnost suprotnu zakonima fizike, pa uzmemo da su tela letela čak dva tri metra uvis, što s obzirom na malu brzinu automobila i motora takođe nije moguće, onda se nameće pitanje otkud toliki prelomi – nastavlja nesrećni otac.
DRAMA U BEOGRADU! Odjeknula snažna EKSPLOZIJA, jedno vozilo POTPUNO IZGORELO
Lekar obducent i veštak dr Miodrag Šoć, specijalista za sudsku medicinu, je kod Irene Zlatković utvrdio teške unutrašnje povrede i krvarenje, potpuni prelom desne i leve natkolenice, leve nadlaktice, grudne kosti, jedanaest rebara sa leve i devet sa desne strane.
- Razgovarao sam sa lekarima, oni tvrde da moja kćerka sve te povrede ne bi zadobila da je na ravnu podlogu kakva je asfaltni put pala sa 20-30 metara visine, već da su mogle nastati samo gaženjem velike sile, odnosno automobila - ističe devojčin otac. - Ispada da je moja kćerka pala i polomila sva rebra na jednoj strani, pa se onda okrenula i polomila rebra i na drugoj strani, pa onda ustala i polomila sebi obe noge i ruku, a na kraju sebi slomila grudnu kost i nanele brojne povrede na unutrašnjim organima.– kaže Zlatković.
Tri brzine
- Nelogično mi je da veštak u svom izveštaju barata sa tri različite brzine motora. Prvo "nije bila manja od 40 km“, zatim navodi da je brzina iznosila 50, da bi na kraju zaključio da brzina „nije bila manja od 55 km". Nije mi uverljivo ni to da je Šutović u trenutku sudara vozio samo 10 km na sat – ističe Zlatković.
NASLUTILA DA ĆE JE MUŽ UBITI! Olga Lovrić ostavila TESTAMENT!
Po njegovom mišljenju, udes se dogodio deset metara dalje, tamo gde su nađeni oko dva metra dugi tragovi guma motora, automobil je mladića i devojku "pokupio" i vukao sa sobom, a kada se "oslobodio" tela, vozač je automobil pomerio udesno, uz samu ivicu svoje kolovozne trake.
- Odmah nakon nesreće, očevici su Ireninim i Veljkovim prijateljima, koji su došli na mesto tragedije, pričali da je golf Veljka zakačio levim blatobranom i vukao za sobom, a moju Irenu bukvalno pregazio. Ta verzija odgovara povredama. Sumnjam da je veštak, umesto da rekonstruiše udes, samo opisao zatečeno stanje. A očevici su odjednom izgubili pamćenje. Niko ništa nije video - dodaje Irenin otac.
On navodi da je crnogorska televizija u prvoj vesti o udesu objavila da ga je izazvao vozač golfa koji je preticao kolonu. Nekoliko sati nakon udesa, u komentarima na fejsbuku, Milica Radićević iz Podgorice je napisala: "Bili smo na licu mjesta nakon što se udes dogodio, golf je preticao kolonu i ušao u suprotnu traku, udario ih i kako su pali s motora prešao preko njih autom, njega vukao 10 metara".
Andrija Ranđelović je napisao: "Kola se nalaze pored tela, a izgleda da ih je sa strane udario. Vidi se da su kola pomerana posle udesa. Ako je kao na slici, golf je pomeran".
U izjavi datoj policiji odmah nakon nesreće, Mileta Šutović je rekao da je vozio brzinom 20-30 km na sat: "Po izlasku iz lijeve krivine na pravac u pravcu mog kretanja, odjednom je na prednji dio mog vozila naletio motocikl. Da bi izbjegao kontakt sa istim, skrenuo sam u desnu stranu, ali nisam uspio izbjeći i došlo je do kontakta u prednji lijevi dio mog vozila".
Svedok Aleksandar Vilotić, koji se nalazio u prvom vozilu iza Šutovića, izjavio je da se "golf ispred njega kretao sasvim normalno", a da sam trenutak kontakta između golfa i motora nije video.