AKTUELNO

Ako vam je ikada palo na pamet da kupite automobil u nekoj nestandardnoj boji, na primer zelenoj ili ljubičastoj, možda bi trebalo da razmislite još jednom. Odabir boje postaje problem kada želite da prodate polovno vozilo, piše revija HAK.

Nemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de sprovela je veliko istraživanje izbora boje tokom prodaje i verujte da će vas neklasičan izbor koštati.

Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosečne cene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto, a zelenoj 1,3 posto.

Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali kupujete li poslovnu limuzinu poput Pasata ili BMW-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje prilikom prodaje, pokazalo je istraživanje.

Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo (sve, naravno, zavisi od klase) jer ona donosi 5,4 posto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, a još su bolji izbor bela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto.

Istraživanje je pokazalo da se automobili u neklasičnim bojama mnogo manje pretražuju na onlajn oglasima nego oni u neutralnijim bojama poput sive ili crne.

Najbitnije je da imate na umu da boja mora da odgovara klasi automobila, odnosno nekakvim prosecima ako želite dobro da prodate polovno vozilo.

Autor:

#Automobil

#Prodaja

#boja