Na društvenoj mreži Reddit nedavno se pojavila objava korisnika koji je doživeo situaciju koja se, iako retko ipak dešava, bankomat mu je skinuo novac sa računa, ali mu ga nije isplatio.
- Malopre mi je bankomat skinuo pare sa računa, a nije mi dao novac. Je li imao neko istu situaciju? – napisao je jedan korisnik, što je odmah izazvalo brojne reakcije.
Mnogi su podelili svoja iskustva i ukazali da je novac u takvim slučajevima moguće povratiti, ali uz malo strpljenja.
- Bez brige, bankomat vodi svoj zapis (log), novac će ti biti vraćen čim dođe tehničar i popravi bankomat. Ne moraš ići u banku - glasio je jedan od odgovora.
Drugi korisnici su preneli da su postupkom reklamacije uspeli da povrate sredstva, bilo da se incident dogodio na bankomatu sopstvene ili druge banke.
- Nazvao sam svoju banku, poslali su mi obrazac na mejl koji sam ispunio i vratio. Za nedelju dana novac mi je vraćen. - napisao je drugi korisnik.
Ipak, ne ide uvek sve glatko. Neki su iskusili i duže čekanje.
- Čekao sam 15 dana u jednoj banci da mi vrate novac. Nakon toga sam zatvorio račun jer sam predugo čekao - navodi se.
Kako postupiti u ovakvim situacijama?
Sačuvajte potvrdu o transakciji, ako je bankomat izda.
Zapišite tačan datum, vreme i lokaciju gde se sve dogodilo.
Odmah kontaktirajte svoju banku – putem telefona, aplikacije ili lično u filijali.
Zatražite i popunite obrazac za reklamaciju.
Pratite status prijave i raspitajte se o roku rešavanja.
Ukoliko ne dobijete odgovor u razumnom roku, možete se obratiti finansijskom regulatoru ili udruženju za zaštitu potrošača.
Autor: A.A.