U Srbiji su aktivne nove forme "Phishing" kampanje u kojima prevaranti od građana, lažno se predstavljajući kao poznate kompanije (“Netflix”, “Microsoft”…) putem SMS-a ili e-maila, traže unos ličnih podataka u cilju navodne ponovne uplate ili ažuriranja naloga, saopšteno je iz MUP Srbije.
Obično vode na lažne veb stranice čiji cilj je krađa vaših pristupnih podataka ili podataka sa platnih kartica u cilju dalje zloupotrebe.
"Služba za borbu protiv visokotehnološkog kriminala je već imala ovakve prijave i postupa u cilju identifikacije izvršilaca. Uvek dobro proverite veb adresu koja vam traži unos ličnih podataka.
Renomirane kompanije vam nikada neće tražiti unos ličnih podataka (naročito podataka sa platne kartice) putem SMS-a. Služba za borbu protiv visokotehnološkog kriminala je već na terenu – budite i vi deo borbe", objavio je MUP.
Autor: Marija Radić