Imlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto biljnog porekla. Novi proizvodi pod imenom „Imlek Oaza“ predstavljaju alternativne, nemlečne napitke, sa ukusom ovsa i badema, i rezultat su kontinuiranog istraživanja, razvoja i stremljenja ka inovacijama, kao i odgovora na potrebe savremenog potrošača.
Ova godina predstavlja istorijsku za kompaniju Imlek, koja nakon 70 godina postojanja, po prvi put ulazi u kategoriju biljnih napitaka. Imlek Oaza predstavlja jedini brend u kategoriji biljnih napitaka stvoren od strane domaćeg proizvođača, što Imlek čini prvom kompanijom iz mlečnog sektora koja je svojim potrošačima ponudila alternativne, biljne napitke.
Imlek Oaza ističe se visokim sadržajem kalcijuma i vitamina, ne sadrži laktozu, pružajući alternativu za sve one koji zahtevaju proizvod bez ovog sastojka. Ovi proizvodi donose svež pristup ishrani, nudeći potrošačima jedinstveno iskustvo i izuzetnu nutritivnu vrednost. Imlek Oaza ovas i badem jednostavno se uklapaju u dnevnu rutinu, bilo kao dodatak kafi, zdravim obrocima, kašama, smutijima, za pripremu jela ili kao osvežavajući napitak.
Inovacije su ključni deo našeg identiteta i prožimaju svaki segment poslovanja kompanije, a najnoviji brend Imlek Oaza predstavlja izuzetno važan korak ka održanju naše vodeće uloge u prehrambenoj industriji zemlje i regiona. Prozivodi brenda Imlek Oaza prvi su 100 odsto domaći proizvodi ovog tipa, napravljeni isključivo sa najkvalitetnijim biljnim sastojcima. Postavljanje novih standarda u kvalitetu i raznovrsnosti je nešto što determiniše strategiju kompanije Imlek, a i u narednom periodu ćemo nastaviti da istražujemo i razvijamo nove proizvode, kako bismo zadovoljili potrebe naših potrošača - izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova Imleka.