Eventualne zahteve za refundaciju troškova zbog kašnjenja i otkazivanja letova u nedelju, 21. januara, putnici bi trebalo da upute izabranoj avio-kompaniji, rečeno je Tanjugu na Aerodromu "Nikola Tesla".
Iz beogradskog aerodroma su objasnili da je izabrana avio-kompanija u ovakvim i sličnim situacijama uvek prva tačka za kontakt, pošto su putnici kupovinom avionske karte ušli u ugovornu obavezu baš sa avio-kompanijom. "Prema proceduri, aerodrom potom ove zahteve rešava direktno sa avio-kompanijama", rekli su na Aerodromu "Nikola Tesla". Zbog greške u obaveznom toku putnika na aerodromskom teminalu, u nedelju su otkazana tri leta, a 17 je odloženo. Tada je, zbog propusta osoblja zemaljskog opsluživanja, u tranzitnoj zoni došlo do mešanja putnika koji su doputovali iz Skoplja, sa putnicima koji su nameravali da putuju ka evropskim i svetskim destinacijama, a nad kojima je prethodno izvršena kontrola pregleda lica i prljaga. Granična policija je zbog toga bila privremeno obustavila pasošku kontrolu na Aerodromu "Nikola Tesla".