Preduzeće "Infrastruktura železnice Srbije" najavilo je danas da će do stupanja na snagu novog železničkog reda vožnje, 10. decembra, biti završen remont svih 26 kilometara pruge između Makiša i Batajnice.U saopštenju se precizira da je to preduzeće sopstvenim kapacitetima u prethodna dva meseca već popravilo dvadeset kilometara pruge na deonici Beograd ranžirna stanica (Makiš) – Ostružnica – Surčin – Batajnica.
Remont pruge omogućiće nesmetano odvijanje radova na modernizaciji deonice Beograd Centar – Stara Pazova, čiji se početak uskoro očekuje, kao prvoj fazi izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte.
Tokom radova na modernizaciji pruge Beograd Centar – Stara Pazova, celokupan teretni železnički saobraćaj biće preusmeren na deonicu između Makiša i Batajnice, kao alternativnog pravca. Radnici "Infrastrukture železnice Srbije" do sada su sanirali gornji stroj i zamenili više od 2.000 pragova između Makiša i Batajnice, a najobimniji radovi urađeni su na deonici Ostružnica – Surčin, kao i u samoj železničkoj stanici Surčin. Preostalo je da se u narednih petnaestak dana zameni još oko 1.000 pragova i obavi mašinsko regulisanje koloseka, pa da ova obilazna pruga bude u potpunosti osposobljena da primi celokupan železnički robni transport koji će uskoro biti preusmeren na Makiš i Batajnicu.