AKTUELNO

Sa širenjem inicijative "Otovreni Balkan" i Telekom Srbija je nastavio širenje svoje poslovne mreže. U Severnoj Makedoniji počelo je osnivanje firme "Mtel", a generalni direktor "Telekoma Srbija" Vladimir Lučić kaže da je to od velikog značaja za ovu kompaniju.

Lučić ističe da su inicijativom "Otovreni Balkan" otvorene granice i da se već sada oseća druga poslovna atmosfera. Dodaje i da je "Telekom Srbija" pre nekoliko godina želela da kupi mobilnog operatera u Albaniji, ali da je tada ova firma politički zaustavljena.

Gostujući na TV Pink Lučić je rekao i kako se sve kompanije "Telekoma Srbija" van zemlje zovu "Mtel", što će biti i slučaj u Severnoj Makedoniji. Ističe da će na ovom tržište "Telekom" ući prvo putem satelitske televizije, a zatim će korisnicima ponuditi mobilnu telefoniju i fiksni internet. Lučić kaže i kako u prvom koraku očekuju uspeh, s obzirom na to da "Telekom Srbija" ima dobar sadržaj koji nudi korisnicima.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Moram da pohvalim inicijativu "Otvoreni Balkan", kompanija će se zvati "Mtel" kao i sve naše kompanije van Srbije, kao "Mtel Crna Gora" i "Mtel Bosna i Hercegovina" i "Mtel Austrija". Makedonsko tržište ima dobar potencijal za nas, mi ćemo po dobijanju dozvole prvo krenuti sa nuđenjem naše satelitske televizije. Pošto već imamo dobar sadržaj, mislimo da ćemo u prvom koraku imati uspeh, a posle toga ćemo bazirano na infrastrukturi već postojećih operatera početi da nudimo usluge mobilne telefonije i fiksnog interneta. Ova inicijativa je buvklavno otovrila granice i već se sada oseća neka druga atmosfera. Mi smo pre tri godine hteli da kupimo operatera u Albaniji, ali smo politički zaustavljeni, a sada se oseća novi duh ekonomske saradnje. Naša kompanija je imala cilj da se širi u regionu i ovo je bitno za našu kompaniju - rekao je Lučić.

TA PRIČA O POVEĆANJU PRETPLATE ZA KORISNIKE - NIJE TAČNA!

Lučić govori da "Telekom Srbija" već tri godine trpi napade od strane "United grupe", kao i da su očigledno i pojedni portali u Hrvatskoj odlučili da prenose njihove stavove. Kaže da je iznet niz neistina i napominje da povećanje pretplate neće biti. Ističe i kako je "Telekom Srbija" važno povećanje korisnika i kvalitetna usluga.

Mi smo od trenutka kada je Telekom Srbija odlučio da postane sve jači, pre tri godine, pod kontinuiranim napadom od strane United grupe i preko njihovih kanala. Očigledno su se u regionu pridržili ostali postali koji prenose njihove stavove. Na tom portalu u Hrvatskoj je iznet niz neistina, prvo potpuno je besmisleno da će to donesti do povećanja cena, jer je naša glavna snaga povećanje korisnika. Mislim i da će za korisnike biti jednostavnije kada imaju sav sportski sadržaj na jednom, a ne na dva kanala. Mi u Hrvatskoj kao "Arena" poslujemo već deset godina, prepoznati smo kao kvalitetan sportski kanal. Ta priča o povećanju pretplate za korisnike nije tačna - govori Lučić i dodaje:

Foto: TV Pink Printscreen

Kompanija koja je probala da izvrši vrstu političkog uticaja kroz informativne kanale, nismo mi, nego je naša konkurenija United grupa. Oni osim u Srbiji, imaju informativne i nacionalne kanale u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, a u Sloveniji imaju informativni kanal N1. Čim smo mi krenuli da uzimamo korisnike na tržišu, odmah je krenula zloupotreba slobode medija i lažna priča da mi time što uzimamo korisnike SBB-a ugrožavamo slobodu medija. Nama je glavni cilj da jačamo naš sportski kanal, što radimo, i sada smo ušli u jače snimanje serija i produkciju, ne samo na našem držištu, već za čitav svet. Besmisleno je da sada neko tvrdi, da time što će se Španska ili Premijer liga emitovati na Areni, to ima veze s politikom. To ima veze sa jačanjem naše kompanije. Cilj nam je da povećamo prihod. Procena je da ćemo mi do 2029. godine imati dodatni prihod preko milijardu evra. Ja mislim da sada dosta vredimo - priča Lučić.

Autor: S. K.