Vrsnost ponuda i broja turista najviše zavisi od broja manifestacija koje se održavaju u turističkom mestu.
U centru pažnje poslednjih dana je turistička ponuda Beograda.
Nova letnja sezona se bliži, a ponuda postaje sve raznovrsnija. Iz Turističke organizacije Srbije i Beograda, najavljuju odličnu sezonu, a Beograd ove godine sarađuje sa svetskim metropolama.
Kada je reč o našim građanima, iako je najavljeno poskupljenje, njihov izbor je i dalje Grčka.
- Čuli smo da su najavljene više cene, ali Grčka je prva destinacija kod naših sugrađana. Na drugom je, nekome će se činiti nemoguće, Crna Gora. U ove podatke ulaze i oni koji idu kod svoje familije dole, ili u svoje nekretnine - rekao je Miodrag Popović direktor Turističke organizacije Beograda.
On je dodado da je na trećem mestu Turska, koja se polako vraća na veliku turističku scenu.
- Cene su niže, situacija sa terorizmom se smirila i onda ljudi žele da uštede i biraju baš Tursku - dodao je on.
Popoviće je istakao da bez velikih manifestacija nema ni dobrog turizma.
- Grad sa velikim brojem manifestacija imaće veliki broj turista. Preko tih manifestacija se čuje za ponudu grada. Ljude to privlači. Recimo Beogradski maraton je bio najveća reklama pred letnju sezonu - dodao je on.