Nastavlja se i dalje trend dobrih rezultata, kada su zvanična istraživanja gledanosti u pitanju, govore podaci agencije Nilsen Audience Mensurment. U jučerašnjem danu Pink je zvanično najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, sa procentualno malom razlikom u odnosu na Javni servis.
Pink je ostvario znatno veću prednost u određenim kategorijama gledalaca, među kojima je Pink gledaniji i od Javnog servisa.
Posebnu prednost naša televizija ostvarila je među ženskom populacijom, kao i u kategorijama gledalaca urbane populacije i starosti od 18 do 49 godina. Pored toga, među 10 najgledanijih emisija u danu, čak pet je Pinkovih.
Ubedljivo najgledaniji serijski program svih komercijalnih emitera već šestu nedelju zaredom je Pinkova serija "Crveni mesec".
U danu iza nas više od 24 odsto auditorijuma i 1.300.000 gledalaca bilo je uz Pinkovu domaću seriju.
Gotovo 1.100.000 gledalaca ispratilo je nova dešavanja poznatih u “Paparazzo lov”-u koja je zvanično najgledanija zabavna emisija svih emitera, dok je večernji termin rezervisan za “DNK” koji je pratilo neverovatnih 25 odsto publike.
Pored domaćeg i inostrani serijski program u samom je vrhu gledanosti. Verna Pinkova publika pratila je "Dženetine suze" ,"Elif" i "Njena sudbina".
Uspešni rezultati su tradicionalno i za našu informativnu redakciju, pa je tako centralna informativna emisija "Nacionalni dnevnik" ubedljivo najgledanija informativna emsiija svih komercijalnih emitera.
Na listi najgledanijih našao se i "Popodnevni dnevnik", ali i "Novo jutro" kao najgledanija jutarnja emisija svih komercijalnih emitera. Fantastični rezultati slede i za emisiju "Zadruga-Pitanja gledalaca" sa 30 odsto auditorijuma, dok su na zvaničnoj top listi visokopozicionirana i dnevna uključenja u Zadrugu.