Zvezda prve sezone rijalitija "Zadruga" Ana Korać nakon povratka na Instagram redovno objavljuje svoju svakodnevicu sa sinom Mateom, kog je rodila 27. februara prošle godine, a najnovija fotka iz popularnog prestoničkog tržnog centra privukla je posebnu pažnju.
U prvom planu je Anina izvajana zadnjica u uskoj neon-zelenoj haljini, koja joj savršeno pristaje, međutim pažnju je privukao još jedan detalj. Pored brendirane, skupocene torbe kojom je zgodna mama oplemenila svoj izazovni stajling, oči njenih pratilaca bile su uprte i u kolica za bebu, sa kojih "vrišti" dobro poznati logo popularnog modnog brenda.
Poznato je da Ana ne štedi kada je u pitanju njen sin jedinac, te daje paprene novčane iznose za preskupe brendirane krpice, obuću i dečiju opremu, a poseban novac izdvojila je za luksuzna, brendirana kolica za bebe.
Ana je, naime, za svog naslednika odabrala preskupa kolica italijanskog modnog brenda Fendi, za koja je morala da izdvoji čak 2.900 evra, kolika je naznačena cena na njihovom zvaničnom sajtu, a ova kolica svojevremeno je koristila i Kajli Džener, o čemu su pisali svetski mediji.
Podsetimo, Ana Korać svog izabranika i dalje krije od očiju javnosti, a pre nekoliko meseci pisalo se o turbulencijama u njihovom porodičnom životu, budući da je bivša učesnica rijalitija jednom prilikom uklonila sve fotografije s ocem svog deteta, a potom ih, posle izvesnog vremena, vratila, čime je pokazala da je u njihovom odnosu ponovo sve u najboljem redu.
Autor: Darko Tanasijević