AKTUELNO

Povodom reagovanja Muzeja žrtava genocida na njihovoj zvaničnoj Fejsbuk stranici u vezi nedoličnog ponašanja građana, Sekretarijat za poslove komunalne milicije, kao deo jedinstvenog sistema Gradske uprave, saopštio je da u evidencijama koje vodi ne postoje zabeležene prijave, pritužbe niti predstavke podnete od strane kako zaposlenih lica u Muzeju žrtava genocida tako ni od strane građana ili trećih lica.

Kao društveno odgovoran servis građana, Sekretarijat za poslove komunalne milicije je dostupan 24 časa dnevno svim građanima za prijavu i rešavanje problema iz delokruga rada komunalne milicije.

Kako se navodi u saopštenju, građani Komunalnoj miliciji mogu prijaviti problem elektronskim putem na zvaničnu imejl-adresu sekretarijata, pozivom na direktne telefone Beokom servisa, lično u prostorijama Komunalne milicije, kao i putem pošte.

Iz ovog sekretarijata apeluju na sve građane da se uzdrže od bilo kakvog ponašanja koje bi moglo biti okarakterisano kao nepoštovanje, prljanje, skrnavljenje ili uništavanje spomenika, spomen-ploča i skulpturalnih dela, a na zaposlene u Muzeju žrtava genocida da iskoriste formalne kanale prijave i komunikacije kako bi pravovremeno i efikasno suzbili ovakvu vrstu prekršaja i društveno neodgovornog ponašanja.

Napominjemo, društvene mreže nisu načn na koji bi trebalo rešavati ovako osetljiva pitanja i potencijalno mogu biti upravo jedan od vidova nepoštovanja žrtava, a sigurni smo da to nije ničija namera niti interes. Pripadnici ovog sekretarijata će u narednom periodu kao jedan od težišnih zadataka imati pojačanu kontrolu na lokacijama koje su posebna kulturološka obeležja grada Beograda, sa naglaskom na spomenicima i skulpturalnim delima u gradu, navodi se u saopštenju Sekretarijata za poslove komunalne milicije.