Porsche Taycan sa pogonom na struju počeće da se izrađuje 2019. u fabrici u Cufenhauzenu.
Nemački proizvođač saopštio je da će pogon u kome će se sklapati prvi Porscheov serijski model sa električnim pogonom biti "fabrika u fabrici" sa potpuno novim transportnim sistemom vozila na proizvodnoj traci.
Ovaj sistem omogućiće da se na istom prostoru obavlja više radnih operacija u procesu izrade automobila.
Uvođenje modela Taycan u proizvodnju reflektovaće se i na broj zaposlenih u kompaniji. U planu je otvararanje oko 1.200 novih radnih mesta u fabrici u Cufenhauzenu, što će predstavljati jedan od najvećih impulsa u zapošljavanju novih radnika u istoriji Porschea.
Nemački proizvođač investiraće 6 milijardi evra u "električnu mobilnost" i očekuje da počevši od 2025. godine preko 50% izrađenih Porschea ima električni pogon.
Produkcijski Porsche Taycan baziran je na konceptu Mission E iz 2015. godine. Serijski model debitovaće u septembru 2019, a ubrzo nakon toga počeće i prodaja ovog automobila na struju.
Vozilo će imati dva konstantno sinhronizovana motora, jedan za prednju, a drugi za zadnju osovinu koji će zajedno isporučivati oko 600 KS.
Dva elektromotora će se napajati strujom iz litujum-jonske baterije dovoljne za domet od 500 kilometara.Taycan bi trebalo da ubrzava 0-100 km/h za manje od 3,5 sekundi, dok bi 200 trebalo da "uhvati" za manje od 12.