Personalizovani godišnji pregled gledanja stiže na platformu i podseća na popularni Spotify Wrapped.
Jutjub je pokrenuo prvu opštu verziju Jutjub Rekapa, personalizovanog i deljivog kratkog pregleda istorije gledanja korisnika za celu godinu. Ova funkcija nastala je na zahtev korisnika i donosi do 12 kartica koje prikazuju omiljene kanale, teme i navike praćenja sadržaja.
U svojim Jutjub Rekap video snimcima, korisnici će dobiti set od 12 različitih kartica koje ističu njihove najpopularnije kanale, interesovanja i razvoj navika gledanja.
Jutjub Rekap je postepeno pokrenut prošlog meseca na Novom Zelandu, a od 2. decembra dostupan je u Severnoj Americi. Tokom ove nedelje biće dostupan i u ostatku sveta.
Nova funkcija će se nalaziti na početnoj stranici ili pod karticom „Vi“ na mobilnim uređajima i desktop računarima.
Kako navode iz kompanije, Jutjub Rekap je bio jedna od najtraženijih opcija, a zasnovan je na sličnim godišnjim pregledima poput Spotify Wrapped. Do sada je Jutjub korisnicima nudio muzički pregled, a sada proširuje ponudu na sve što je neko gledao ili slušao na platformi.
Autor: Dalibor Stankov