AKTUELNO

Nemačka automobilska marka Mercedes potisnula je Toyotu na drugu poziciju, dok je treći BMW.

Mercedes-Benz je postao najvredniji automobilski brend na svetu, pokazuje godišnji izveštaj koji je objavio Brand Finance.

U izveštaju se navodi da je vrednostnemačkog proizvođača luksuznih automobila skočila za 24% u odnosu na prethodnu godinu i sada iznosi 43,9 milijardi dolara.

Glavni razlog za rast vrednost leži u povećanju prodaje vozila - Mercedes je u 2017. isporučio 2,3 miliona automobila širom sveta ili 9,9% više nego godinu dana ranije.

Istovremeno, prošlogodišnja najvrednija auto-marka, japanska Toyota, doživela je pad vrednosti od 6% i zauzima 2. poziciju u najnovijem izveštaju s obzirom da vredi 43,7 milijardi dolara.

BMW je uprkos skoku vrednosti od 6% pao jednu poziciju niže u odnosu na prošlu godinu - bavarski proizvođač prema proceni Brand Finance vredi 41,8 milijardi dolara.

Među 10 najvrednijih auto-brendova nalaze se još Volkswagen, Honda, Nissan, Porsche, Ford, Audi i Chevrolet.

#Automobil

#Lista

#Mercedes

'