AKTUELNO

Francuski proizvođač namerava da do kraja decenije kupcima ponudi model koji će predstavljati naslednika Citroena C5.

Citroen u Evropi više nema svog predstavnika u segmentu velikih limuzina, s obzirom da je početkom 2017. okončana proizvodnja modela C5 za kupce na Starom kontinentu, dok je nekadašnji najluksuzniji automobil francuskog brenda – C6, na evropskom tržištu ugašen još 2012.

Foto: Promo

U ovom proizvođaču smatraju da je za uspeh u savremenoj auto-industriji potrebno pokriti što veći broj automobilskih segmenata i da što pre moraju da popune nastalu prazninu u gami.

Citroen je dugo bio poznat po velikim, luksuznim limuzinima koje su, po pravilu, koristili francuski državnici kao zvanično službeno vozilo, pa je logično da se prekinuta tradicija nastavi.

"Da biste bili veliki proizvođač automobila, morate da imate i jedan takav model u gami, pored ostalih, malih, srednjih i drugih modela, kao što su SUV vozila", objašnjava ona.

Foto: Promo

Prema njenim rečima, nova velika limuzina preuzeće neke stilske detalje, ali i tehnološka rešenja, od koncepta CXperience koji je Citroen predstavio publici na sajmu automobila u Parizu 2016.

Nova limuzina neće se prodavati isključivo u Evropi, već će biti dostupna i u Kini, koja je drugo najveće svetsko tržište za Citroen.

Francuski proizvođač želi da iskoristi naklonost kineskih kupaca prema velikim sedanima i poveća prodaju svojih vozila u toj zemlji.

#Automobil

#citroen

'