Korisnici su besni zbog ove odluke Fejsbuka.
U stalnoj potrazi za novim izvorima prihoda, Fejsbuk je odlučio da će nam uskoro da nam počne prikazivati reklame i u mesindžeru, njihovoj glavnoj platformi za slanje poruka. Ovo su prvo testirali na Tajlandu i u Australiji, a očigledno, podaci koje su prikupili su bili dovoljno dobri da krenu u globalno lansiranje nove opcije.
Kako prenosi Verge, početna stranica na kojoj ste sada videli popis ljudi s kojima ste razgovarali, bit će razlomljena oglasima za kompanije s kojima su korisnici već bili u interakciji. Takve bi oglase trebali videti do kraja godine. Iz Fejsbuka naglašavaju da oglasi nisu sve te da istražuju i druge poslovne modele, ali da će se sve naslanjati na oglašavanje, na ovaj ili onaj način.
Pročitajte još: NOVINE NA DRUŠTVENOJ MREŽI: Instagram uvodi opciju koju ćete OBOŽAVATI!
#Društvene mreže
#Fejsbuk
#Messenger
#Nova opcija