O najnovijem propisu tehničke kuće su obaveštene, ali dok se sa njim ne upoznaju svi, kod pojedinih je još moguće završiti tehnički pregled bez peripetija, dok drugi vraćaju vlasnike motocikala i teraju ih da idu u MUP i zamene saobraćajnu dozvolu, što je novi i nemali trošak.
Vozači motocikala koji su prethodnih dana želeli da registruju svoj dvotočkaš imali su problema da to urade. Naime, do problema je došlo prilikom tehničkog pregleda gde su vlasnike obaveštavali da ne mogu da završe ovaj deo registracije, jer je, kako kažu na tehničkom “prema najnovijoj odluci MUP-a, došlo do promene u zvaničnom podatku o broju osovina koje ima motocikl”. O najnovijem propisu tehničke kuće su obaveštene, ali dok se sa njim ne upoznaju svi, kod pojedinih je još moguće završiti tehnički pregled bez peripetija, dok drugi vraćaju vlasnike motocikala i teraju ih da idu u MUP i zamene saobraćajnu dozvolu, što je novi i nemali trošak.
Jedan Beograđanin će sada, ne svojom krivicom, morati da izgubi vremena, živaca i novca kako bi registrovao svog dvotočkaša:
Odvezao sam motor na tehnički pregled na Novi Beograd i tamo doživeo neprijatno iznenađenje. Zaposleni mi je pokazao rukom u saobraćajnu na mesto gde stoji broj osovina i rekao da, po novom, tu umesto dve osovine treba da stoji – nula. Kažu da je nedavno promenjen propis i da motocikli sada nemaju nijednu osovinu. Nisam mogao da verujem šta čujem. Sad ću morati da vadim novu saobraćajnu dozvolu i morati da sačekam na registraciju – priča očajni čovek.
Vozačima dvotočkaša kojima uskoro ističe registracija preporučujemo da se ranije upuste u proceduru i naoružaju strpljenjem jer se na novu saobraćajnu dozvolu čeka 10 do 15 dana, zavisno od stanice policije.
Najnovija odluka, bez obzira ko je doneo i iz kog razloga, ne samo što je zbunila ljude na tehničkim pregledima, već će da zbuni vozače i da ih košta, a zbog ove odluke na ulicama naći više onih sa neregistrovanim motociklima.
Inače, za promenu saobraćajne dozvole potreban je:
* registracioni list sa konstatacijom tehničkog pregleda o izvršenoj promeni tehničkih podataka vozila;
* uverenje o izvršenom ispitivanju (uverenje o usaglašenosti sa propisima o homolgizaciji odnosno odobrenje Agencije za bezbednost saobraćaja);
Pročitajte još: Mali: Uskoro više od 1.000 javnih bicikala na 150 mesta u Beogradu
* dokaz o poreklu, vlasništvu i carinjenju motora koji je naknadno ugrađen;
* saobraćajna dozvola;
* dokaz o identitetu vlasnika (važeću ličnu kartu ili ličnu kartu za stranca; putnu ispravu ako zahtev podnosi stranac sa dokazom o odobrenom boravku u Republici Srbiji dužem od šest meseci; dokaz o upisu u registar kod nadležnog organa – za pravna lica);
* dokaz o uplati propisanih troškova: o plaćenoj naknadi za izradu i izdavanje saobraćajne dozvole, koja iznosi ukupno 1.314 dinara (na dve uplatnice);