Facebook bi uskoro trebalo da dobije poseban news tab. Nezgodan odnos kompanije sa vestima se polako pretvara u partnerstvo, a novi tab bi trebalo da zacementira ovu vezu.
Naravno, Facebook će velikim izdavačima plaćati da objavljuju svoje vesti.
Mark Zakerberg je ovu najavu napravio tokom kongresnog saslušanja ove nedelje.
- Krajem nedelje ćemo imati veliku najavu. Planiramo da lansiramo veliku inicijativu oko vesti i novinarstva. Napravili smo partnerstva sa puno ljudi kako bismo napravili novi proizvod koji podržava vrhunsko novinarstvo - izjavio je.
Kako piše Washington Post, mali tim ljudi će biti zadužen za odabir najvažnijih priča, dok će sve ostalo birati algoritam koji će interesovanja korisnika povezivati sa različitim temama.
Prvi talas medija koji će doprinositi news tabu uključuju Washington Post, Wall Street journal i BuzzFeed.
Ranije priče otkrile su da je Facebook na početku velikim izdavačima nudio 3 miliona dolara da se priključe projektu, ali za sada nije jasno kako će novi tab uticati na manje medije i da li će finansijsku nadoknadu dobijati samo velike kompanije.
#Fejsbuk