Korišćenje ove društvene mreže značajno raste, naročito u prvim danima nakon raskida.
Fejsbuk zahvaljujući statusima vrlo dobro zna kada ljubavne veze okončavaju njeni korisnici, a kao svaka kompanija tu činjenicu zna vrlo dobro da unovči.
Koristeći algoritme koji prate vaše ponašanje na najvećoj društvenoj mreži na svetu, Fejsbuk će usmeriti odabrane klijente upravo ka vašem profilu kako bi dostigli najveću marketinšku zaradu, piše Mashable.
To naravno nije tajna, ali ne dešava se svaki dan da sam Fejsbuk objavi informacije koje ukazuju na marketinški značajan period nakon raskida.
Prema poslednjim otkrivenim podacima na sestrinskoj stranici Fejsbuk IQ, osobe koje su okončale ljubavnu vezu uglavnom ne trče kako bi objavili svoj status u "singl". Takođe, nakon objavljivanja statusa po pravilu sledi agresivno posećivanje Fejsbuka.
Istraživači Facebook IQ-a tvrde da su korisnici, njih tri četvrtine, zavisni od društvenih interakcije s prijateljima i porodicom kako bi nadoknadili vreme koje su donedavno trošili sa svojom boljom polovinom.
Dakle, korišćenje Fejsbuka značajno raste (i do četiri puta više) u danima nakon prekida veze.
Ono što je prelomno jeste da Fejsbuk ohrabruje svoje klijente da reklamama bombarduju upravo one korisnike koji su ostavljeni ili koji su ostavili donedavno najvažniju osobu u životu.
Facebook IQ savetuje klijente da korisnicima nakon raskida pristupaju na mobilnim uređajima jer će u tom periodu biti najmobilniji. Takođe, preporučuje se nuđenje novih iskustava jer osobe koje su izašle iz ljubavne veze žele da iskuse ono što su propustili ili što do sada nisu mogli ili smeli.
J. Stanković