AKTUELNO

Priprema se najstroža selekcija uvoza polovnih vozila.

U Srbiju se godišnje uveze oko 150.000 polovnih automobila, a skoro dve trećine njih su vozila proizvedena pre 2005. godine.

Svima je jasno koliki su to zagađivači i zbog toga ne čudi izjava ministra za zaštitu životne sredine Goran Gorana Trivana da neće odustati od toga da se zabrani uvoz najstarijih vozila sa EURO 3 standardom.

Naime, Triivan je najavio da će uskoro biti zabranjen uvoz starih automobila sa motorom EURO 3 standarda.

Foto: TvPink Printscreen

- Time zaista bitno utičemo na kvalitet životne sredine u kojoj živimo. Ja sigurno neću odustati od ovoga - da se zabrani uvoz najstarijih vozila sa evro 3 motorom - poručio je Trivan.

U ovom momentu niko ne može da kaže kada bi to moglo da se dogodi.

Srbija je potpisala Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, a jedan deo SSP-a odnosi se na Slobodan uvoz vozila i zbog ovoga je zabrana uvoza automobila sa EURO 3 standardom problematična.

Foto: TvPink Printscreen

U našoj državi se veliki broj firmi bavi uvozom polovnih vozila, većina njih podržava ideju da se pooštre uslovi za uvoz polovnjaka.

Ako naša zemlja odluči da ograniči uvoz polovnih automobila ostaće pitanje da li odmah da se ide na EURO 5 standard ili EURO 4.

Ideju da se pooštre standardi za uvoz automobila podržavaju i eksperti za bezbednost na putevima jer se veliki broj udesa događa zbog dotrajalosti pojedinig sklopova na automobilu.

Pročitajte još: VOZAČI U STRAHU: Kazna za pušenje za volanom je 3.000 dinara?! OVO JE TAČNA INFORMACIJA

#Automobil

#uvoz

'