Prodaja "Seata" ponovo je krenula uzlaznom linijom u 2018. da bi dostigla ukupno 517.600 vozila, što je 10,5 odsto više nego u 2017. godini (468.400)!
Ovaj rezultat prodaje je najveći u 68-godišnjoj istoriji i premašuje rekord iz 2000. godine (514.800 automobila). Od 2012. godine prodaja Seata" je porasla za više od 60 odsto.
Model "arona" koji promovisan početkom prošle godine pogurao je celokupnu prodaju "Seata" u 2018. Kompanija je prodala 98.900 jedinica ovog gradskog SUV-a, koji je treći vodeći model u ponudi. "Arona" se uspešno pridružila modelima "ibica", "leon" i "ateka" kao jedan od četiri stuba brenda.
"Seat leon" je i dalje najprodavaniji model (158.300) i postigao je jedan od najboljih istorijskih rezultata. Isporuke modela "ibica" dostigle su 136.100 vozila , dok je "ateka" četvrti "Seatov" najprodavaniji model sa 78.200 isporučenih jedinica u 2018. godini.
Prošle godine novi "Kupra" brend je ostvario svoj uspešan debi i ostvario rast od 40 odsto sa prodajom od 14.300 jedinica, što je za 4.100 više nego u 2017.
- Ostvarili smo dvocifreni rast već drugu godinu zaredom, neuobičajeno dostignuće u automobilskoj industriji. Poverenje klijenta i pozitivni finansijski rezultati nam dozvoljavaju da budemo optimisti i u narednom periodu - kaže predsednik "Seata" Luka de Meo.
Potpredsednik "Seata" za prodaju i marketing Vejn Grifits istakao je da je 2018. bila je izuzetno važna za ovu kompaniju.
-Mi smo jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi, a najveću prodaju u našoj istoriji imamo zahvaljujući dvocifrenom rastu na glavnim tržištima kao što su Nemačka, Velika Britanija i Francuska. U Španiji, smo takođe povećao prodaju za više od 10 odsto i lider smo na tržištu - rekao je Grifits - Prošle godine svaki treći "Seat" je bio SUV model, što nam je omogućilo da povećamo profitabilnost brenda, kao i distributivne mreže.
U 2019. godini, novi razvojni asortiman je proširen novim SUV modelom "tarako" koji će u narednim mesecima biti dostupan širom sveta.