AKTUELNO

Iako smo imali bezbroj slučajeva u kojima su kupci prevareni od strane onlajn prodavaca, ne treba da zanemarimo činjenicu da postoje i obrnute situacije. Jedno takvo neprijatno iskustvo podelili su na TikTok-u vlasnici brenda odeće.

- Javio nam se čovek na instagramu sa pričom da nakon mesec dana od slanja pošiljke njemu i dalje nije stigao paket. Pošto pakete šaljemo kurirskom službom, znamo kako to funkcioniše kada se ne preuzme paket. Posle par dana vrati se pošiljaocu, ali nama se taj nikada nije vratio - započinju priču.

Nakon toga, kupac je nastavio da ih ubeđuje da mu pošijka nikada nije stigla, posle čega su odlučili da mu pošalju ponovo.

- Kako nas je čovek ubeđivao da mu paket nikada nije stigao, mi smo rešili da mu uradimo novu porudžbinu, da ne bismo snosili neku odgovornost ili krivicu, a možda kasnije bili i ocrnjeni od strane tog čoveka - nastavljaju.

Kada su mu saopštili da će mu izraditi nove dukseve, odlučio je da promeni izbor odeće, te je zahtevao drugačiji vez.

@urbanizam_shop

STORYTIMEEE #storytime #fyp #fy

♬ original sound - Urbanizam_shop

- Prva porudžbina bila su dva duksa, ali sada kada smo mu rekli da ćemo mu izraditi nove, rekao je da više ne želi da radi dukseve sa istim vezom kao prvi put, nego želi drugi. Mi smo, naravno, izašli u susret, odradili nove dukseve sa drugim vezom i poslali o našem trošku - priča vlasnica brenda.

Način na koji ih je kupac obavestio o drugoj prispeloj pošiljci doveo ih je do toga da shvate da su nasamareni.

- Kada je primio porudžbinu samo nam je poslao sliku prethodnih dukseva i nova dva, nakon toga nas blokirao i verovatno crkao od smeha kako nas je prevario. Želeli da ispadnemo korektni, a zapravo smo ispali neverovatno glupi - zaključuju na TikTok-u.

Autor: